Jižní Čechy 3.8. - 9.8.2013

Ahoj všem,

po delší době přidávám opět nějaké info od vody a tentokrát z Jižních Čech ( Vlkovské pískovny a Lužnice ).

Tento výlet byl naplánován hlavně jako dovolená s tím, že bude možnost i rybaření. Na rybaření jsme se těšili s Pavlem a Radkem, takže standartní rozvrh byl docela jednoduchý. Brzo ráno vstát, do cca 10-té chytat a pak se věnovat rodinám, s tím že dostaneme povolenku i 2x večer.

Myslím si, že jsme si zachytali nádherně:

Celkem 3x ráno a 2x večer na rybách

Vlkovské pískovny: cca 35-40 cejnů,1x kapr, plotice, tloušti

Lužnice: 5x candát, 1x sumeček, 1x úhoř, ježdík, kapr, plotice, tloušti, okouni

Díky za super dovolenou s rybařením :)

Petrův Zdar Vám všem

Jezero KOPA II. - 31.07.2013

Ahoj všem,

tak jak jsem psal, že se na KOPU vydám, tak se mi to povedlo konečně včera a opět jsem byl nadšen.

Tentokrát jsem zkoušel nové dobroty pro rybičky a musím říci, že to byla pecka. Spousty záběrů jsem promarnil díky signalizátorům, které reagovali "pozdě" i se mnou :).

I tak jsem si krásně užil ranní chytání, kdy jsem chytil nádherné lysce v rozmezí 45-50 cm, perlínka a poprvé jsem měl na vlasci i jesetera. Jeseter se bohužel cca 3 metry od břehu vyhákl,ale i tak se mi ukázal ve své kráse.

Příští výprava na KOPU má jasný cíl : zkusit vytáhnout jesetera

Všem krásné léto a spousty úlovků přeje Hanny

Průměrná známka: 1,83

Jezero KOPA 13.07.2013

Ahoj všem,

konečně se mi povedlo vyrazit na Kopu, která je kousek od Prahy. Strávili jsme zde nádherné odpoledne, při kterém jsem si krásně zachytal. Fotek tentokrát moc nebylo, protože jsme byli celá rodina, tak člověk se musel starat o všechny :)

Rychlá rekapitulace: 4 kapry v rozmezí 45-60 cm, cejn cca 35 cm

Už teď vím, že na Kopu se opět vypravíme

Pro velký úspěch zlomená špička :), ale tentokrát už opravuji sám ať mohu zítra opět na ryby a nečekat na prodejce z druhého konce republiky, až to vyřídí.

Petrův Zdar a mnoho úlovků přeje Hanny

VLTAVA 7 - 16.6.2013 - Zahájení letošní sezony dravců

Ahoj všem,

po dlouhé době jsem se vypravil k vodě a hned hezky na zahájení dravců. Těšil jsem se na první rybu, kterou na twistera vytáhnu. Netrvalo to více než 5 minut od příchodu k vodě a už na prutu byl první "CEJN". Opravdu se mi povedlo asi najet twisterem do hejna a cejna jsem zapřáhl za zadní ploutev... No tak takhle jsem si nepředstavoval zahájení :), hihi.

Po chvilce opět další cejn, což jsem si už říkal kde to jsem, že na malého twistera tahám cejny...

twistera jsem neměnil, nechal jsem tam svou oblíbenou barvu a přišel záběr hodně velký, ryba se chytla. Cca 5 minut jsem jí tvodil,ale bohužel se nepovedlo vytáhnout ani spatřil, bylo to něco většího...rybko vyhrála jsi, svoboda je tvá i bez okouknutí břehu.

Svaty Petr se přeci jen smiloval, protože mi poslal okouna, který měřil 34,5 cm

Bohužel díky povodním stále plave ve Vltavě spousty mrtvých ryb, vyfotil jsem Vám velký kousek tolstolobika

Petrův Zdar všem a hurá na ryby, když už je hezky

Slapy 10.5.2013

Ahoj všem,

dnes jsme vyrazili opět na Slapy, je pravda že počasí od samého začátku VŮBEC, ale vůbec nepřálo, pouze pršelo celou dobu.

Nástraha: žížala, kukuřice, kolínko

Mě se povedlo 8 kapříků v rozmezí 35-43 cm, všichni dostali svobodu a kamarádi chytli ještě když jsem tam byl 4 kapry ve stejných velikostech. Aktuální info, kolik toho nachytali budu mít až zítra, tak dám kdyžtak vědět.